Expertise in Foreign Language Teaching
Název česky | Expertnost ve výuce cizího jazyka |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2013 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Bildung und Sprachen in Europa / Education and Languages in Europe |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | foreign language teacher; expertise; multiple case study; efficiency; knowledge; insight |
Přiložené soubory | |
Popis | Probíhající diskuse o kvalitě ve vzdělávání se nezbytně dotýká jedné z hlavních výzev - profesionalizace učitele. Pro získání hlubšího vhledu do problematiky je třeba se zaměřit na nejlepší představitele profese, na učitele experty. Článek prezentuje výsledky výzkumu zaměřeného na charakteristiky expertnosti ve výuce cizích jazyků. Konkrétně, představuje teoretická východiska výzkumu, metodologii a dílčí výsledky první fáze výzkumu věnované efektivnosti (pozorovatelné aspekty expertnosti), znalostem a vhledu (hloubkové / skryté aspekty expertnosti)učitelů cizích jazyků - expertů. |
Související projekty: |