Úroveň vybraných chemických dovedností žáků základních škol a gymnázií
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2013 |
Druh | Článek v odborném periodiku |
Časopis / Zdroj | Chemické listy |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
www | http://www.chemicke-listy.cz/common/article-vol_107-issue_11-page_897.html |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | primary schools; grammar schools; educational programs; general and specific chemical skills; tests of skills; level of skills |
Popis | Problematika atraktivity a adekvátnosti školního vyučování přírodovědným předmětům je v současnosti diskutována v mnoha zemích. V České republice kurikulární změny probíhaly v letech 2005–2010, čímž bylo školám umožněno si tvořit své vlastní vzdělávací programy. V rámci výzkumného projektu autorky tohoto článku vytvořily teesty, jejichž cílem je zjišťovat úroveň obecných a specifických dovedností žáků v posledním ročníku základní školy a studentů v předposledním roce studia gymnázia. Článek zpracovává výsledky testování uvedených skupin respondentů. |
Související projekty: |