University students’ preferences and experience: Is there a role for the CLCOEL?
Název česky | Preference a zkušenosti vysokoškolských studentů: Má CLCOEL nějakou roli? |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2018 |
Druh | Článek v odborném periodiku |
Časopis / Zdroj | Cogent Education |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
www | https://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/2331186X.2018.1542953 |
Doi | http://dx.doi.org/10.1080/2331186X.2018.1542953 |
Klíčová slova | preference;EFL teaching and learning; CLCOEL model |
Přiložené soubory | |
Popis | Navzdory vývoji ve výuce angličtiny na školách a univerzitách se objevuje řada obav spojených s disbalancí mezi praktikami učitelů a efektivnosti učení z hlediska výsledků studentů. Cílem této studie je prozkoumat preference a zkušenosti vysokoškolských studentů týkající se procesu učení a vyučování angličtině. Využito přitom bylo kvantitativní metodologie (dotazníkové šetření). Ze zjištěných preferencí a zkušeností studentů vychází představovaný inovativní koncepční model komunikační jazykové komunity studentů angličtiny "CLCOEL", který může být prospěšný pro studenty jak v reálném, tak ve virtuálním učebním prostředí. Na základě zjištění jsou navrhována doporučení nejen pro vzdělávací politiku a praxi v Číně, ale také pro ty, kteří vyučují a učí se angličtině v podobném kulturním kontextu (konfuciánského dědictví). |
Související projekty: |