English as a Foreign Language (EFL) Teachers’ Perceptions of Fair Assessment

Logo poskytovatele

Varování

Publikace nespadá pod Ústav výpočetní techniky, ale pod Filozofickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

SEDEN Kinlay ŠVAŘÍČEK Roman

Rok publikování 2019
Druh Článek v odborném periodiku
Časopis / Zdroj Neveléstudomány
Fakulta / Pracoviště MU

Filozofická fakulta

Citace
www http://dx.doi.org/10.21549/NTNY.25.2019.1.2
Doi http://dx.doi.org/10.21549/NTNY.25.2019.1.2
Klíčová slova Teacher perceptions; Assessment; Fair assessment; Assessment that works; Assessment that doesn’t work
Popis Přestože hodnocení je zásadní, víme méně o tom, jak učitelé chápou a řídí hodnocení. Následující studie prozkoumala nahlédnutí do vnímání správného hodnocení učitelů nižšího sekundárního odborného vzdělávání a způsobů hodnocení, které fungovaly, a těch, které nefungovaly ve svých třídách. Údaje byly zpracovávány prostřednictvím individuálních polostrukturovaných rozhovorů s deseti (7-9) ročníky angličtiny jako učitelů cizích jazyků, kteří zastupují sedm nižších středních škol v České republice. Byla identifikována, analyzována a interpretována koncepce spravedlivého posouzení a hodnocení, která fungovala či ne. Zjištění prokázala použití konkrétních a soustředěných hodnotících kritérií a posouzení, které není spravedlivé, čestné a transparentní, jako spravedlivé posouzení. Výsledky ukázaly, že slovní hodnocení je nejlepším příkladem hodnocení, které funguje při samostatném hodnocení, které nepracuje se studenty.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info