Simulační techniky oftalmopedické. Metodické texty k projektu MUNI 4.0. Pedagogická fakulta, studijní program Logopedie (Bc.)
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2019 |
Druh | Učební texty, pomůcky |
Citace | |
Popis | Studijní opora slouží jako průvodce předmětem Simulační techniky oftalmopedické. Text je rozdělen do tří logických, vzájemně provázaných celků. V prvním jsou studenti seznámeni s tématem vlivu funkčního vidění na práci žáka ve třídě. Druhý celek se věnuje problematice prostorové orientace, samostatného pohybu a odstraňování bariér. Třetí část obsahuje praktická cvičení, díky kterým si studenti „na vlastní kůži“ vyzkouší, jak se pracuje žákům se zrakovým postižením ve škole. Cílem textu je, aby studenti získali jednak praktické zkušenosti s prací s žákem se zrakovým postižením, ale též aby se do těchto žáků dokázali lépe vžít a pochopit specifika jejich práce. |
Související projekty: |