Racionalisté a esoterici v digitální učebně: Pojetí výuky v době covid-19 očima univerzitních učitelů

Varování

Publikace nespadá pod Ústav výpočetní techniky, ale pod Filozofickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

ŠEĎOVÁ Klára NEKARDOVÁ Barbora ROZVADSKÁ Katarína

Rok publikování 2021
Druh Konferenční abstrakty
Fakulta / Pracoviště MU

Filozofická fakulta

Citace
Popis Na podzim 2020 jsme realizovaly kvalitativní výzkumné šetření mezi učiteli Filozofické fakulty MU. S participanty (n?=?34) byly vedeny hloubkové kvalitativní rozhovory s cílem zjistit, jak přistupovali k zapojení digitálních technologií do výuky v souvislosti s nuceným přechodem na distanční formu výuky v průběhu jarního semestru a pandemie covid-19. V tomto příspěvku vytěžujeme data, v nichž učitelé odhalují své pojetí výuky, a ukazujeme, jakým způsobem se pojetí výuky propisuje do toho, jak učitelé přistoupili k digitální výzvě v době pandemie
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info