Fast Rendering of Complex Dynamic Scenes

Varování

Publikace nespadá pod Ústav výpočetní techniky, ale pod Fakultu informatiky. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Název česky Rychlé vykreslování složitých dynamických scén
Autoři

KOVALČÍK Vít SOCHOR Jiří

Rok publikování 2006
Druh Článek ve sborníku
Konference Theory and Practice of Computer Graphics 2006
Fakulta / Pracoviště MU

Fakulta informatiky

Citace
Obor Informatika
Klíčová slova 3D; rendering; dynamic scenes; complex scenes; occlusion culling
Popis Uvádíme nový algoritmus schopný vykreslovat složité dynamické scény s velkým počtem snímků za vteřinu. Klíčovou část algoritmu tvoří okluzní odstřel, který je prováděn optimalizovaným použitím hardwarových okluzních dotazů. Scéna je organizována do dvouúrovňového hierarchie stromů, podobným BSP, což umožňuje nejen rychlejší vyhodnocování zakrytí, ale i částečnou okluzi objektů. Algoritmus dokáže zpracovat jak statické, tak dynamické scény a neklade žádná omezení na tvar objektů.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info