Fast Rendering of Complex Dynamic Scenes
Název česky | Rychlé vykreslování složitých dynamických scén |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2006 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Theory and Practice of Computer Graphics 2006 |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Informatika |
Klíčová slova | 3D; rendering; dynamic scenes; complex scenes; occlusion culling |
Popis | Uvádíme nový algoritmus schopný vykreslovat složité dynamické scény s velkým počtem snímků za vteřinu. Klíčovou část algoritmu tvoří okluzní odstřel, který je prováděn optimalizovaným použitím hardwarových okluzních dotazů. Scéna je organizována do dvouúrovňového hierarchie stromů, podobným BSP, což umožňuje nejen rychlejší vyhodnocování zakrytí, ale i částečnou okluzi objektů. Algoritmus dokáže zpracovat jak statické, tak dynamické scény a neklade žádná omezení na tvar objektů. |
Související projekty: |