Pedagogická praxe: funkce a význam hodnocení studenta.

Logo poskytovatele

Varování

Publikace nespadá pod Ústav výpočetní techniky, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

ŠIMONÍK Oldřich

Rok publikování 2006
Druh Článek ve sborníku
Konference Otázky hodnocení studentů na souvislých pedagogických praxích.
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova running evaluation final evaluation meaning evaluation function evaluation.
Popis Průběžné a závěrečné hodnocení pedagogické činnosti studenta je významnou součástí všech typů a forem pedagogických praxí. Příspěvek charakterizuje základní determinanty, určující význam a funkci průběžného i závěrečného hodnocení studenta: provedená šetření totiž naznačují, že hodnocení praktikujícího studenta je v některých případech pedagogicky málo působivé, nedostatečně inspirující a motivující.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info