Teaching Concurrency: Theory in Practice
Název česky | Concurrency výuky: teorie v praxi |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2009 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Proceedings of 2nd International FME Conference on Teaching Formal Methods (TFM'09), pages 158-175, volume 5846 of LNCS, Springer-Verlag, 2009. |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Doi | http://dx.doi.org/10.1007/978-3-642-04912-5_11 |
Obor | Informatika |
Klíčová slova | teaching concurrency; tools; semantics and verification |
Popis | Vyučovací předměty, které se spoléhají na zvuk matematických principů je dnes náročný úkol na mnoha univerzitách. Na jedné straně existuje zvýšená poptávka po vzdělávání studentů v těchto oblastech, na druhé straně existuje více a více studentů bude přijata méně adekvátní dovednosti v matematice. Máme tady zprávu o naše zkušenosti s výukou Concurrency Theory za posledních dvacet let, nebo tak, aby studenti, od mathsphobic studentů bakalářského až po sofistikované doktorandy. Obsah kurzů, materiálu, na nichž jsou založeny, a pedagogickým přístupem podkladových jsou popsány, stejně jako některá z poučení, které jsme se naučili během let. |
Související projekty: |