Současné pojetí smíšeného designu pedagogického výzkumu u nás a v zahraničí (plenární koreferát)

Varování

Publikace nespadá pod Ústav výpočetní techniky, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

VLČKOVÁ Kateřina

Rok publikování 2011
Druh Konferenční abstrakty
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Koreferát srovnával pohled na smíšený design výzkumu a jeho aplikaci v českém pedagogickém výzkumu a v zahraničí. Zabýval se otázkou, zda je smíšený design něčím víc než kombinací kvalitativních a kvantitativních přístupů, metod sběru a analýzy dat. Zamýšlel se nad tím, zda je nadále skutečně obhajitelné striktně odlišovat kvalitativní a kvantitativní výzkum. Diskutoval o specifické roli smíšeného designu výzkumu v rámci pedagogického výzkumu a ukazoval jeho specifické místo v rámci jiných výzkumných designů. Představoval současná pojetí druhů smíšeného designu. Naznačoval problematické metodologické důsledky spojené s kombinací kvalitativních a kvantitativních aspektů, například v oblasti výzkumného vzorku.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info