Reprezentace učiva: co vlastně vnímáme?
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2011 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Smíšený design v pedagogickém výzkumu: Sborník příspěvků z 19. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu. |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
www | Fulltext |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | educational content modes of representation cognitive architecture |
Popis | Příspěvek se zabývá problematikou re-prezentace obsahu školního vzdělávání. V souvislosti s tím je představován koncept reprezentace učiva. Naznačovány jsou kognitivně psychologická východiska tohoto konceptu a jeho pedagogické, resp. didaktické souvislosti. Uvedena je typologie reprezentací, se kterými se žáci mohou setkat během školní výuky. Stručně jsou představovány také teorie sloužící k vysvětlování kognitivní architektury lidské mysli. |
Související projekty: |