Secretive Agitation. Sounds, Words and Silence as Means of Persuasion in Czechoslovak Advertising Film of the 1950s

Logo poskytovatele

Varování

Publikace nespadá pod Ústav výpočetní techniky, ale pod Filozofickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Název česky Tajnústkářská agitace. Zvuky, slova a ticho jako přesvědčovací prostředky českého reklamního filmu 50. let
Autoři

ČESÁLKOVÁ Lucie

Rok publikování 2011
Druh Konferenční abstrakty
Fakulta / Pracoviště MU

Filozofická fakulta

Citace
Popis Konferenční příspěvek zabývající se československým reklamním filmem v 50. letech 20. století s důrazem na roli filmu v rámci komplexní mediální kampaně.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info