Researching expertise in teachers of English
Název česky | Výzkum expertnosti učitelů anglického jazyka |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2013 |
Druh | Kapitola v knize |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Přiložené soubory | |
Popis | Současná diskuse o kvalitě ve vzdělávání zahrnuje jednu z největších výzev - profesionalizaci učitelů. Řada výzkumných studií dokazuje, že právě učitel hraje klíčovou roli v úrovni kvality vzdělávání, tedy slovy Hattieho, "na učiteli záleží" (Hattie, 2003). Právě v tomto rámci se naše studie snaží objasnit koncept expertnosti v učitelské profesi. Uveden je stručný přehled současného výzkumu expertnosti učitele, specificky se pak zaměřuje na přístupy k výzkumu expertnosti, trendy v tomto výzkumu s akcentem na procesy identifikace expertů a volbu vhodných výzkumných metod. Dále je prezentován projekt výzkumu expertnosti, jeho koncepční rámec a výzkumný design. |
Související projekty: |