Maximum Expectation from Pupils - One of the Characteristic Features of Inclusion

Varování

Publikace nespadá pod Ústav výpočetní techniky, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Název česky Maximum očekávání od žáků - jeden z charakteristických znaků inkluze
Autoři

HAVEL Jiří KRATOCHVÍLOVÁ Jana

Rok publikování 2014
Druh Článek ve sborníku
Konference Procedia - Social and Behavioral Sciences, Volume 141
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
www http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1877042814034818
Doi http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2014.05.057
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova Primary education; special educational needs; inclusion; maximum expectation from pupils
Popis Komunikaci, spolupráci, uplatňování diferenciace a individualizace, maximální očekávání od žáků a respekt mezi účastníky vzdělávání vnímáme jako hlavní rysy inkluzivního vzdělávání. V tomto článku jsme provedli kvalitativní a kvantitativní analýzu dat získaných z šesti vybraných ukazatelů, které se týkaly maximálního očekávání od žáků v českých základních školách. Jako výzkumný nástroj jsme použili českou verzi dotazníku Rámec pro sebehodnocení podmínek vzdělávání 2007, z nějž jsme vybrali kritéria upřesňující vlastnosti spolupráce a analyzovali je.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info