Poznávání přírody v předškolním věku

Varování

Publikace nespadá pod Ústav výpočetní techniky, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

HORKÁ Hana RODOVÁ Veronika CHYBOVÁ Ivana

Rok publikování 2014
Druh Článek ve sborníku
Konference Předškolní vzdělávání v teorii a praxi. Jaká je současná situace v České republice a zahraniční východiska pro vzdělávání u nás
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova Eco-social theory of education; biophilic education; natural garden; relationship to nature
Popis Příspěvek přináší příklady formování vztahu dětí k přírodě v přírodní zahradě mateřské školy. V návaznosti na cíle předškolního vzdělávání ve smyslu biofilní orientace uvádí terénní nálezy z výzkumného šetření. Výsledky výzkumu potvrzují přínos přírodní zahrady pro rozvíjení potřeby kontaktu s přírodou, pro utváření estetického a etického postoje a adaptace na přírodní podmínky.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info