Comparative report: Gender in national education documents and teaching resources, and in teachers’ pedagogical approaches and everyday teaching practices in Austria, the Czech Republic and Hungary
Název česky | Srovnávací zpráva: Gender v národních vzdělávacích dokumentech a učebních prostředcích a pedagogické přístupy učitelů a každodenní vyučovací praxe v Rakousku, České republice a Maďarsku |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2019 |
Druh | Výzkumná zpráva |
Fakulta / Pracoviště MU | |
www | https://gendersensed.eu/wp-content/uploads/2019/08/Comparative-report.pdf |
Popis | Zpráva srovnává zprávy ze tří analýz dokumentů, jejichž cílem bylo zmapovat jak (pokud vůbec) je genderová problematika zahrnuta v koncepčních vzdělávacích dokumentech v Rakousku, Maďarsku a České republic; dále předkládá zprávu o výsledcích fokusních skupin, které zahrnovaly vyučující, vzdělavatele učitelů i studenty a studentky pedagogický oborů, a zprávu z pozorování ve školách. Součástí jsou rovněž doporučení pro kurzy genderově citlivého vzdělávání. |
Související projekty: |