Legal aspects of content moderation in the context of disinformation in UGC video games
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2025 |
Druh | Článek v odborném periodiku |
Časopis / Zdroj | Jusletter IT |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
www | https://jusletter-it.weblaw.ch/issues/2025/20-Februar-2025/legal-aspects-of-con_52c51ca7c5.html__ONCE&login=false |
Doi | http://dx.doi.org/10.38023/f7774f84-ff3e-40cd-8a48-6a5639ca68e1 |
Klíčová slova | Videogames; Disinformation; User-generated content; DSA; Procedural Rhetoric; Content Moderation; Compliance |
Přiložené soubory | |
Popis | Tento článek se zabývá problematikou šíření dezinformací v UGC neboli sandboxových videohrách. Nejprve se zabývá specifickými principy šíření dezinformací ve videohrách a tzv. procedurální rétorikou. Dále se zabývá problematickým chápáním a odhalováním dezinformací ve videohrách, včetně nejasné aplikace Nařízení o digitálních službách v kontextu podstaty obsahu generovaného uživateli, a nastiňuje otázky, které z této problematické aplikace vyplývají, jako je praktická neúčinnost moderace obsahu nebo naopak potenciální zásahy do umělecké svobody a svobody projevu uživatelů UGC her. |
Související projekty: |