Ke koncepci elektronické podpory výuky v akademickém prostředí

Varování

Publikace nespadá pod Ústav výpočetní techniky, ale pod Filozofickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

RAMBOUSEK Jiří SOJKA Petr VÁŇOVÁ Tamara PITNER Tomáš MIKŠÍK Daniel

Rok publikování 2005
Druh Článek ve sborníku
Konference Sborník 2. ročníku konference o elektornické podpoře výuky SCO 2005
Fakulta / Pracoviště MU

Filozofická fakulta

Citace
www http://sco2005.fi.muni.cz
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova e-learning; virtual learning environment; university education
Popis Článek se věnuje některým specifickým problémům e-learningu ve vysokém školství. Mimo jiné si všímá nutnosti získat pro přípravu a provoz e-kurzů vyučující s nejvyšší akademickou kvalifikací a zmiňuje význam institucionální podpory. Zdůrazňuje otevený charakter univerzitního studia, jenž by se měl odrážet také v otevřené povaze kurzů, či spíše virtuálního výukového prostředí. Kurzy by neměly poskytovat omezený předepsaný studijní materiál, nýbrž otevřený prostor s přístupem k širším znalostem a souvislostem dané problematiky. To vyžaduje, aby součástí tohoto prostředí byly vedle kurzů také elektronické katalogy, knihovny a dokumentové servery.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info