Lengua y sociedad de consumo. La influencia de los valores socio-culturales en el léxico de los anuncios publicitarios

Varování

Publikace nespadá pod Ústav výpočetní techniky, ale pod Filozofickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Název česky Jazyk a konzumní společnost. Vliv sociálně-kulturních hodnot na slovník reklamních textů
Autoři

STEHLÍK Petr

Rok publikování 2005
Druh Článek v odborném periodiku
Časopis / Zdroj Études Romanes de Brno
Fakulta / Pracoviště MU

Filozofická fakulta

Citace
Obor Jazykověda
Klíčová slova Advertising Language; Social; Cultural; Values; Vocabulary
Popis Článek je pokusem o podrobnější klasifikaci sociálně-kulturních hodnot, jež slouží k pozitivní konotaci produktů nabízených prostřednictvím reklamy. Východiskem je klasifikace A.Ferraz Martíneze, která je doplněna o některé nové kategorie a ilustrována konkrétními příklady ze španělských tištěných reklam.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info