CPV Video Study of English: Realised curriculum analysis in Czech lower-secondary classrooms.

Varování

Publikace nespadá pod Ústav výpočetní techniky, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Název česky CPV videostudie angličtiny: výzkum realizovaného kurikula na 2. stupni českých základních škol
Autoři

NAJVAR Petr SCHMIED Josef HAASE Christoph

Rok publikování 2008
Druh Článek ve sborníku
Konference English Projects in Teaching and Research in Central Europe. REAL Studies 4.
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova video study; English as a foreign language; research on teaching
Popis Český pedagogický výzkum se v minulosti koncentroval na zkoumání vstupů (dispozice, postoje) a výstupů (výsledky testů, získané znalosti) vyučovacího procesu nebo na kontext a prostředky (kurikulární dokumenty, učebnice, klima). Výjimečně byla zkoumána procesuální dimenze výuky. cílem tohoto příspěvku je představit výzkumný design a metodologii výzkumného projektu CPV videostudie angličtiny, jehož cílem je analyzovat procesuální dimenzi výuky anglického jazyka na druhém stupni základních škol v České republice, a který je prováděn Centrem pedagogického výzkumu na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info