Noise and the Mermin-GHZ Game
Název česky | Šum a Merminova-GHZ hra |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2009 |
Druh | Článek v odborném periodiku |
Časopis / Zdroj | Electronic Notes in Theoretical Computer Science |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
www | http://dx.doi.org/10.1016/j.entcs.2009.08.025 |
Obor | Informatika |
Klíčová slova | Pseudo-telepathy games; Mermin-GHZ game; noisy quantum channels; quantum winning strategy |
Popis | Pseudotelepatická hra je hra pro dva či více hráčů, pro kterou neexistuje klasická vítězná strategie, ale existuje kvantová vítězná strategie. Jelikož je velmi obtížné dosáhnout dokonalé implementace kvantové vítězné strategie pro pseudotelepatickou hru, kvantoví hráči se téměř jistě dopustí chyb i v případě použití vítězné strategie. Po uvedení modelu pro pseudotelepatické hry prozkoumáme dopad několika základních kvantových šumových kanálů na kvantovou vítěznou strategii pro Merminovu-GHZ hru. Rovněž se zaměříme na nalezení nejvyšší úrovně šumu, při které je kvantová vítězná strategie lepší než nejlepší klasická strategie. |
Související projekty: |